Меню сайту
Ми в YouTube
Абітурієнту - 2021
Лаборант ХБА
Відеопрезентація
Ми у Фейсбуці
Корисні посилання
Міністерство освіти і науки України
Приват БАНК-24
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наші координати
07700, Київська область, м.Яготин, вул.Київська,6. тел.0961506213;0661684696 E-mail:yagotincpto@ukr.net
Погода в Яготині
Головна » 2020 » Березень » 23 » Методичні рекомендації
18:23
Методичні рекомендації

Шановні колеги !
Зараз всі жваво обговорюють у соцмережах, як буде відбуватися дистанційне навчання під час карантину. Це хороше запитання, але відповідь буде залежати від кожної конкретного навчального закладу і конкретного педагога – наскільки вони виявляться готові гнучко і швидко перебудувати свою роботу. Бо дистанційне навчання – це не написати у Viber “прочитати в підручнику параграфи 7-9, відповісти на запитання після них і виконати вправи 5-10”.
Ще раз: дати учням весь матеріал на самостійне опрацювання – це не дистанційне навчання!
Однак, цей карантин, як і будь-яка криза, – це хороший привід почати робити те, що давно потрібно було зробити. Бо ті ж карантини через сезонні ГРВІ бувають щороку.
Три тижні карантину справді можуть перевернути весь навчальний план педагога, проте не варто засмучуватись. Краще подумайте як ви організовували навчання в стаціонарному режимі, та просто застосуйте звичні методики в онлайн-режимі.
Принцип роботи:
Педагог реєструється на платформі та створює свій «клас(групу)», додаючи туди учнів. Далі педагог створює публікації. До них можна прикріплювати завданя PDF-файли, посилання на веб-ресурси, фотографії або скріни підручників.
Учні зі свого боку виконують завдання. Можна намалювати роботу, сфотографувати чи зняти коротке відео та надіслати педагогу.
Плюсом платформи також є можливість коментування. Тобто вчитель створює завдання, а учні можуть його коментувати та ставити педагогу додаткові питання. У кожного завдання є свій дедлайн.
Оцінювання відбувається за допомогою віртуальних балів. Педагог може присвоювати кожному учню бали, а той бачитиме як впорався із завданням. За невчасно виконані або завдання з помилками можна також знімати бали.
Також існує опція відстежування батьками успішності учня. Доступ до балів конкретного користувача зможе надавати вчитель.
Групи у месенджерах
Ще один спосіб комунікації з учнями. Тут теж педагог надсилає завдання, та отримує виконані. Проте вище описана платформа є зручнішою, адже розроблена спеціально для навчання.
З перших днів карантину варто пояснити учням, що насправді карантин – це не продовження канікул. Домовтесь як ви працюватимете найближчі три тижні. Встановіть часові межі виконання завдань та поясніть, що в онлайн-режимі працювати буде ще веселіше ніж у стаціонарний спосіб.
Робіть прямі трансляції
Хоча б раз у тиждень влаштуйте загальну розмову з учнями через пряму трансляцію. Це допоможе дітям не втрачати зв'язок зі школою та мотивуватиме до виконання завдань.
Заміна інтернету
Буває, що не усі учні мають доступ до інтернету. В такому випадку можна проявити креативність. Для початку треба забезпечити учнів паперовими роздатковими матеріалами. Тоді у телефонному режимі домовтесь коли учень повинен здати виконані завдання.
Більше електронних ресурсів
Для контролю й перевірки знань онлайн зручною є система ClassTime. Це безкоштовний тестовий сервіс, де педагог може використати 9 абсолютно різних і нестандартних типів запитань. Тут теж можна надати доступ учням та навіть організовувати контрольні.
Для підготовки до ЗНО – Ilearn.
Шановні колеги  вдосконалюйтесь, використовуйте максимум онлайн -платформ!
 Порада батькам:
 Бережіть учителів, які зараз покажуть здатність повноцінно працювати в дистанційому режимі. За ними – майбутнє!
Методист Жмура О.І

Переглядів: 215 | Додав: Yagotyncpto | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: